Regulamin forum
Akceptacja regulaminu jest niezbędna, aby użytkownik mógł korzystać z wszystkich możliwości forum.
Postanowienia ogólne
§1 Naszinowlodz.pun.pl służy do prowadzenia dykusji, wymiany poglądów i opinii oraz wzajemnej pomocy w zakresie danych działów tematycznych forum.
§2 Prezentowane na forum poglądy, opinie i odpowiedzi na pytania prawne mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy i nie powinny być traktowane jako wiążące kogokolwiek.
§3 Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum (dotyczy również Administratora Głównego).
Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu.
Emblemat (Avatar) - niewielki obrazek określający użytkownika forum (z zastrzeżeniem postanowień szczególnych dotyczących emblematów; patrz niżej).
IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci.
Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników.
Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika.
§4 Korzystanie z forum jest bezpłatne.
Posty
§5 Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik.
§6 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania.
§7 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność.
§8 Złamanie zasady §8 łączy się z bezpośrednim, natychmiastowym i trwałym usunięciem z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.
§9 Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne.
§10 Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem §9.
§11 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów.
§12 Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu. Temat zostanie przy tym odpowiednio oznaczony.
§13 Zabronione jest spamowanie forum i używanie przycisku CapsLock (DUŻE LITERY) więcej niż 15 liter. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy.
Nazwy użytkownika (nicki)
§14 Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).
§15 Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www
§16 Zastosowanie do nazw użytkowników mają również przepisy §8 i §9.
Podpisy (sygnatury)
§17 Zastosowanie do podpisów mają przepisy §8 i §9.
§18 Umieszczanie w podpisach linków do innych stron oraz reklam wymaga zgody Administratora. W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW). Nie stosowanie się do tego wymogu będzie się wiązało z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum.
Emblematy (avatary)
§19 Wymiary emblematu mogą maksymalnie wynosić 80x80 pikseli.
§20 Dopuszczalne są jedynie pliki z rozszerzeniem *.jpg, *.gif i *.png.
§21 Rozmiar pliku emblematu nie może przekraczać 6 kilobajtów.
§22 Zastosowanie do emblematu mają również przepisy §7 i §8.
Postanowienia końcowe
§23 Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła.
§24 Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.
§25 Zaznajomienie się z niniejszym regulaminem jest konieczne aby móc się zarejestrować i korzystać z forum.
Offline